This job board retrieves part of its jobs from: Toronto Jobs | Emplois Montréal | IT Jobs Canada

Emplois Québec

To post a job, login or create an account |  Post a Job

  Emplois au Québec  

Les meilleures offres d'emploi en province

previous arrow
next arrow
Slider

Aerotek: Representant Service A La Clientele – Customer Service Rep

Aerotek

This is a À-Plein-Temps position in Kirkland, QC posted septembre 6, 2020.

Aerotek est actuellement à la recherche d’un représentant du service à la clientèle pour l’un de nos clients du secteur des biens de consommation pour une opportunité permanente.

Nous recherchons une personne avec un minimum de 3 ans d’expérience en service à la clientèle au téléphone, une expérience dans la saisie de commandes et qui est bilingue anglais et français.Description de l’emploi:Les clients vous appelleront pour passer commande, faire le suivi de la commande, si le produit est endommagé ou doit être retournéVous devrez passer des commandes dans le système qui est avec leur logiciel interne.

Les produits sont fabriqués pour une livraison «à temps».Vous ne traiterez qu’avec des clients internes qui sont les magasins liés à vousVous travaillez en anglais et en français (oral et écrit)Vous ferez des rapports avec les ventes, concernant les prix et les ventesEnvironnement de travail:Une petite équipe et un environnement familial.Il s’agit actuellement d’un travail à domicile, mais il retournera éventuellement au travailQualifications:3 ans et plus d’expérience en service à la clientèle par téléphoneBilingue (oral et écrit)Expérience avec les appels et les e-mailsExpérience de saisie des commandesCompétences générales:Compétences organisationnellesReste calme sous pressionNe prend pas la personnalité des appelsQuelqu’un qui a un sentiment d’urgenceQuelqu’un qui est axé sur les solutionsVa au-delà des attentes pour apporter une solution à leur client Aerotek is currently looking for a Customer Service Representative for one of our clients’ in the Consumer Goods industry for a permanent opportunity.

We are looking for someone with a minimum of 3 years of customer service experience over the phone, experience with entering orders, and who is bilingual in English and French.Job Description: Clients will be calling you to place order, follow up on order, if the product is damaged or needs to be returnedYou will need to place orders in the system which is with their internal software.

The products are made for ” On time” delivery.You will be dealing with only internal customers which are the stores linked to youYou work in both English and French (verbal and written)You will be doing reports with sales, regarding pricing and salesWork Environment: A small team, and family environment.Its currently a work from home opportunity but will eventually go back to work Qualifications: 3 + years of Customer Service Experience over the phoneBilingual (verbal and written)Experience dealing with calls and emailsOrder entry experienceSoft Skills: Organizational skillsStays calm under pressureDoesn’t take calls personalitySomeone who has a sense of urgencySomeone who is solutions drivenGoes above and beyond to bring a solution to their clientÀ propos d’Aerotek: Notre monde nous tient à cœur.

Reconnu Best of StaffingMD par nos clients et le talent que nous recrutons, AerotekMD Inc.

se distingue comme chef de file du recrutement et en de la dotation de personnel grâce à sa grande compréhension des liens entre le talent et les affaires.

Étant donné qu’Aerotek est un partenaire stratégique de plus de 18 000 clients et 300 000 employés contractuels chaque année, son approche axée sur les gens lui permet d’offrir un avantage concurrentiel à ses clients et des emplois gratifiants à ses employés contractuels.

Aerotek, dont le siège social est à Hanover, au Maryland, exploite un réseau de plus de 250 bureaux non franchisés, comptant plus de 8 000 employés internes dévoués à servir nos clients.

Aerotek est une société en exploitation d’Allegis Group, un fournisseur multinational de solutions en matière de talent.

Pour en savoir davantage, consultez le site aerotek.Com/fr-ca.

About Aerotek: We know that a company’s success starts with its employees.

We also know that an individual’s success starts with the right career opportunity.

As a Best of Staffing® Client and Talent leader, Aerotek’s people-focused approach yields competitive advantage for our clients and rewarding careers for our contract employees.

Since 1983, Aerotek has grown to become a leader in recruiting and staffing services.

With more than 250 non-franchised offices, Aerotek’s 8,000 internal employees serve more than 300,000 contract employees and 18,000 clients every year.

Aerotek is an Allegis Group company, the global leader in talent solutions.

Learn more at Aerotek.Com.The company is an equal opportunity employer and will consider all applications without regards to race, sex, age, color, religion, national origin, veteran status, disability, sexual orientation, gender identity, genetic information or any characteristic protected by law.If you would like to request a reasonable accommodation, such as the modification or adjustment of the job application process or interviewing process due to a disability, please call 888-237-6835 or email accommodation@aerotek .Com for other accommodation options.

However, if you have questions about this position, please contact the Recruiter located at the bottom of the job posting.

The Recruiter is the sole point of contact for questions about this position.

Please add your adsense or publicity code here (inc/structure/adsfooter.php)