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Fuze HR Solutions: Customer service supervisor

Fuze HR Solutions

This is a À-Plein-Temps position in Montreal, QC posted avril 16, 2020.

Customer Service Supervisor Permanent, full time, Mon Fri regular business hours!

Downtown Montreal SUPER benefits offered, paid by the employer ++ RRSP contribution our client is well known in the space of ecommerce as a provider of a variety of products available trough their popular mobile application.

Currently they are seeking a customer service supervisor to join their growing team.

They have beautiful offices in Montreal and Toronto and are opening more offices as they grow!

This person will have previous customer service supervisory experience and lead the team and develop best practices and insure an excellent customer experience.

Responsibilities: oversee the customer service team Ensure the monitoring and achievement of key performance indicators (KPI) Develop and implement best customer service practices within the team Responsible for training / coaching and performance reviews Establish and maintain a positive work environment that supports high team member morale Promote a resolution-based environment with defined service levels Identify, investigate and escalate issues where necessary Create, manage and analyze operational reports and clearly identify areas for improvement Collaborate in the implementation of new initiatives in operations Support the team by acting as customer experience agent during peak times or critical situations Qualifications: 3 – 5 years of experience in a customer service supervisory role Enthusiasm, autonomy, proven problem-solving abilities and analytical skills Excellent interpersonal and communication skills and Ability to handle a large volume of work Strong sense of responsibility and sense of urgency bilingual (English and French) Knowledge of CRMs and ticketing systems Superviseur Service à la clientèle Poste permanent Centre-ville SUPER avantages sociaux, payé par l’entreprise++ Contribution REER Horaire Lun-Vendredi heure régulière Notre client est reconnu dans le monde e-commerce pour la vente de produits divers à travers d’une application mobile.

Une entreprise en pleine croissance avec près de 180 employés, situé au centre-ville de Montreal avec des bureaux en Ontario également!

Présentement à la recherche d’un superviseur de service a la clientèle !

Nous recherchons un leader qui pourrait chapeauter l’équipe et élaborer des pratiques exemplaires, des processus, afin d’assurer l’uniformisation, ainsi que garantir une excellente expérience client !!

Responsabilité : Coordonner et superviser l’équipe du service à la clientèle Assurer le suivi et l’atteinte d’indicateurs de rendement clés (IRC) Créer et intégrer les meilleures pratiques en matière de service à la clientèle au sein de l’équipe Former/encadrer l’équipe et des évaluations de rendement Établir et maintenir un environnement de travail positif qui contribue au bon moral des membres de l’équipe Identifier, étudier et signaler les problèmes, au besoin Élaborer et mettre en œuvre des procédures pour assurer le fonctionnement efficient et efficace du service à la clientèle Identifier les points à améliorer Collaborer à la mise en place de nouvelles initiatives dans les activités Soutenir l’équipe en agissant comme un agent de l’expérience client pendant les périodes de pointe et lors de situations critiques Experience: Min 3-5 ans d’expérience dans un rôle de supervision ou de gestion du service à la clientèle Enthousiasme, autonomie, aptitudes reconnues en résolution de problèmes et compétences analytiques Excellentes habiletés pour les relations interpersonnelles et pour les communications et Aptitude à gérer un volume de travail important Sens aigu des responsabilités et sens de l’urgence Bilingue (anglais et français) connaissance de CRM, système de billetterie serait un atout #QPQC Contact Details This opportunity interests you?

Great!

Please send your resume at abdoulayen@fuzehr.com or call me directly at 514 227 4640 ext 230

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