This job board retrieves part of its jobs from: Toronto Jobs | Emplois Montréal | IT Jobs Canada

Emplois Québec

To post a job, login or create an account |  Post a Job

  Emplois au Québec  

Les meilleures offres d'emploi en province

previous arrow
next arrow
Slider

Fuze HR Solutions: Customer service representative

Fuze HR Solutions

This is a À-Plein-Temps position in Montreal, QC posted avril 16, 2020.

Do you have a flair for style?

Are you looking for a new opportunity in the fashion industry?

This position is located in Montreal’s beautiful Old Port, working for a well-established and renowned fashion company!

We are currently looking for a customer service representative to join our exceptional team!

Schedule: 8:30am-6pm Monday-Friday & must be available every second Saturday from 8am-12pm Your tasks as a customer service representative: Respond to inbound customer calls Record and enter order information Enter data into the internal system Provide excellent customer service to all customers All other related tasks What we are looking for from the customer service representative: Must have 3 to 5 years of experience in a similar position Having experience in the fashion and garment industry is definitively an asset Must be bilingual with strong written skills in both English and French (English environment) Must have proficiency in MS Office (Excel) Be familiar with Crystal Reports and EDI order processing Must be able to build and maintain good relationships with clients Don’t miss this opportunity, apply now!

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————— Êtes-vous intéressé par la mode?

Êtes-vous à la recherche d’une nouvelle opportunité dans l’industrie de la mode?

Ce poste est situé dans le magnifique Vieux-Port de Montréal, travaillant pour une entreprise de mode bien établie et renommée!

Nous recherchons actuellement un représentant du service à la clientèle pour rejoindre notre équipe exceptionnelle!

Horaire : 8h30-18h du lundi au vendredi et doit être disponible un samedi sur deux de 8h à 12h Vos tâches en tant que représentant service clientèle : Répondre aux appels entrants des clients Enregistrer et saisir les informations relatives à la commande Saisir les données dans le système interne Fournir un excellent service à la clientèle à tous les clients Toutes les autres tâches connexes Ce que nous recherchons du représentant service clientèle : Doit avoir 3 à 5 ans d’expérience dans un poste similaire Avoir une expérience dans le secteur de la mode et de l’habillement est un atout Doit être bilingue et posséder de solides compétences écrites en anglais et en français (environnement anglais) Doit posséder des compétences en MS Office (Excel) Connaître Crystal Reports et le traitement des commandes EDI Doit être capable d’établir et de maintenir de bonnes relations avec ses clients Ne manquez pas cette occasion, postulez dès maintenant !

Contact Details Interested?

Send your resume now to Amanda at amandar@fuzehr.com , or call her at 514-227-4640 x272

Please add your adsense or publicity code here (inc/structure/adsfooter.php)